od pon. do czw. od 09:00 do 17:00

w pt. od 10:00 do 15:00

Jesteśmy tutaj

pomoc prawna online

Polityka prywatności

Regulamin usług 

Oferta dla Firm 2022

Regulamin sprzedaży

pomoc prawna online

e-mail: biuro@centrumprawneonline.pl

tel. 739 972 265

pomoc prawna online
pomoc prawna online

Aktualizacja regulaminu 2022 r.

Centrum Prawne Online 

prawnik dla firm - Ewelina Fuławka

+48 739 972 265

Zmiany w prawach konsumenta 2022 Prawnik Ewelina Fuławka
Regulamin sklepu internetowego prawnik dla firm  prawnik online prawnik Wrocław
Regulamin sklepu internetowego prawnik dla firm  prawnik online prawnik Wrocław

  biuro@centrumprawneonline.pl  

    +48 739 972 265  

    Konsultacje online 

Zmiany w prawach konsumenta 2022 Prawnik Ewelina Fuławka

Firma Centrum Prawne Online Prawnik Ewelina Fuławka zajmuje się obsługą prawną przedsiębiorców, e-commerce, sklepów internetowych, agencji reklamowych i twórców.  Tworzymy regulaminy na strony internetowe oraz dokonujemy ich aktualizacji na podstawie obowiązujących i postulowanych przepisów prawa. 

Do dnia 28 maja 2022 r. UE zobowiązała kraje członkowskie do wprowadzenia nowej rękojmi i gwarancji, która znacząco wpłynie na sprzedaż i usługi online.

 

Nowe przepisy mają zapewnić wysoki poziom ochrony konsumenckiej poprzez wprowadzenie regulacji dot.:

 

☑️ umów sprzedaży zawieranych między sprzedawcą a konsumentem,

 

☑️ umów między przedsiębiorcami a konsumentami o dostarczanie treści cyfrowych lub usług cyfrowych,

 

☑️ rękojmi i gwarancji w ustawie o prawach konsumenta.

Zmiany w prawach konsumenta 2022. Aktualizacja regulaminu sprzedaży.

Zmiany w prawach konsumenta 2022. Nowa rękojmia i gwarancja. Odpowiedzialność za treści cyfrowe! Prawnik Ewelina Fuławka

Zaktualizuj swój regulamin i spełnij wszystkie obowiązki informacyjne względem konsumenta!

Wysyłasz treść regulaminu/link przez formularz z dopiskiem "Aktualizacja regulaminu 2022 r."

 

 

Otrzymujesz wycenę usługi wraz z procesem realizacji.

 

 

Przyjmujesz ofertę i ustalamy szczegóły współpracy.

 

 

Dostarczamy zaktualizowany regulamin, zgodny z obowiązującym prawem.

 

 

prawnik online
prawnik online
prawnik online
prawnik online
Zmiany w prawach konsumenta - nowy regulamin sprzedaży Prawnik Wrocław
Prawnik dla firm - kompleksowa obsługa prawna firm

Imię i nazwisko:

Numer telefonu:

E-mail:

Treść wiadomości:

Twoje dane osobowe będą przetwarzane  w celu udzielenia odpowiedzi na  zapytanie oraz obsługi Twojej wizyty na naszej stronie. Informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

Akceptuję Regulamin świadczenia usług firmy Centrum Prawne Online Prawnik Ewelina Fuławka z siedzibą we Wrocławiu (dalej "CPO").

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CPO moich danych osobowych, w celu otrzymywania na adres e-mail cyklicznych informacji handlowych związanych z usługami i publikacjami CPO. Wiem, że zgodę tę mogę nieodpłatnie wycofać w każdej chwili poprzez kontakt z biurem CPO, a wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Plik
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.

Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Wyślij zapytanie

o aktualizację regulaminu

 

Rozszerzy się przedmiot regulacji ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287), m.in. o zasady i tryb wykonania praw konsumenta wynikających z rękojmi i gwarancji konsumenckiej; odpowiedzialność przedsiębiorcy za dostarczone treści cyfrowe lub usługi cyfrowe, np. za książki elektroniczne (e-booki, audiobooki), aplikacje mobilne, pliki z filmami oraz zdjęciami. 

 

Na sprzedawcę zostaną nałożone nowe obowiązki, np. obowiązek podania konsumentowi informacji na temat funkcjonalności towarów z elementami cyfrowymi;

 

 

Konsument otrzyma nowe uprawnienia, np. nowa gwarancja i rękojmia, 30 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa podczas nieumówionej wizyty przedsiębiorcy w miejscu zamieszkania lub zwykłego pobytu konsumenta albo wycieczki;

 

Zostanie uchylony art. 38 a ustawy o prawach konsumenta:„ Przepisy dotyczące konsumenta zawarte w niniejszym rozdziale stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.” 

 

SKUTKI ZMIAN

 

Polski ustawodawca musi przyjąć szczegółowe rozwiązania prawne, w dużej mierze nieznane dotychczas prawu polskiemu, w szczególności dotyczące zasad dostarczania treści i usług cyfrowych oraz odpowiedzialności sprzedawcy za zgodność towaru z umową.

 

Zmiany w prawach konsumenta będą oddziaływać na grupę 796 633 przedsiębiorców, prowadzących działalność gospodarczą skalsyfikowaną w sekcji G – handel hurtowy i detaliczny, naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle, działy: 45 – 47, z wyłączeniem grupy 45.2.

 

 

Więcej informacji na Blogu Prawnika Dla Firm.

Przykładowe zmiany:

I

II

III

IV